Mienokje freubelt

donderdag 8 maart 2012

Arno en Sandy 12,5 jaar getrouwd

Voor de 12,5 jarige bruiloft van Arno en Sandy heb ik een taartkaartje gemaakt. Het patroon kan je aanvragen bij Annettescreafarm. Bedankt voor het patroon Linda en Annette. Het was heel leuk om te maken en niet eens zo moeilijk. Het resultaat ....



Even openmaken voor de verrassing ....



En een close-up van het deksel, zodat je het mooie papier beter kan zien. Het is dat we nog geen reukpc's hebben, want het is geparfumeerd papier, wat ik niet wist toen ik het kocht. Tip: laat het eerst 2 dagen in de schuur luchten :-)



Ik ben heel benieuwd wat jullie ervan vinden.

Ik doe met deze taartkaart mee met de Taartdoosjes Challenge 03-12 van Annete's Creafarm.

1 opmerking:

  1. Ja hij is helemaal leuk geworden, dat papier ken ik ook, als je de eerste keer dat plastic openmaakt komt de lucht je tegemoed, maar na een poosje luchten is het wel te doen en het is erg mooi ook.
    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.