Mienokje freubelt

donderdag 11 oktober 2012

Gefeliciteerd mam 2


Mijn schoonmoeder zei dat ze nog een leuke foto van mijn moeder had en of ik een idee had om dat in een kaart voor haar te verwerken. Mijn eerste opdracht :-)
Ik had gelijk een idee en het is dus duidelijk geen kaart geworden.

De 3-d lijst is van IKEA. Ik hoop dat ze er meer hebben, want wat is dit leuk om te doen.
Omdat mijn moeder hier op een struisvogel zit, kon ik het niet laten om speciaal achtergrondpapier te gebruiken: handgeschept olifantenpoeppapier. Dit gemat met Joy's kraft. De blaadjes achter de bloemen zijn van hetzelfde kraftpapier.
De babyfoto (samen met haar oudste broer en zus) en de struise foto zijn met een oval nestability gestanst en op de prachtige floral oval van Spellbinder geplakt. Ik wilde de floral oval al heel lang en in het echt zijn ze nog mooier en Cynthia kwam hem, samen met een Big Shot (mijn Double Do heeft mij helaas verlaten), met spoed leveren, zodat ik dit op tijd af zou hebben. Thx Cynthia!
Onder de Spellbinders zitten nog 2 stanzen van Cheery Lynn: de Polynesian Sails Oval en de Mega Tea Party. Op de foto doen ze goed hun best zich te verstoppen. In het echt zie je wel.
De bloemen zijn van Magnolia, het designpapier een Maja Design, de stampers en halve parels van de Hobbykaart. Wat jute, kant en een verbandgaasje en klaar was de "kaart". Mijn moeder houdt namelijk niet van drukke kaarten.
Ik ben heel benieuwd hoe ze het zal vinden.

2 opmerkingen:

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.