Mienokje freubelt

woensdag 11 april 2012

Baby Niels

Ik heb een achterstand in te halen met op het blog plaatsen.

Dit kaartje heb ik gemaakt voor de geboorte van Niels, het zoontje van mijn man's collega Edwin.
Ik had mezelf net verwend met het papier van Forever Friends en baby prins Edwin (heel toepasselijk) van Magnolia, toen mijn man belde dat Niels was geboren. Ja, dan moet je natuurlijk een kaartje maken ...

Prins Edwin heb ik ingekleurd met distress inkt: Tattered Rose, Vintage Photo, Scattered Straw, Faded Jeans, Black Soot, Dusty Concord en de schaduw met Weathered Wood.
Alle randen zijn met de distresser bewerkt en met Faded Jeans aangezet.

Ik hoop dat jullie de kaart net zo leuk vinden als Edwin en zijn vrouw.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.