Mienokje freubelt

woensdag 11 april 2012

Gegarandeerd glutenvrij

Ik heb coeliakie, ik mag geen gluten. Een gewone taart is dus uit den boze. Wat is er dan leuker dan een glutenvrije high tea, georganiseerd door afdeling Zuid-Holland van de coeliakievereniging?!
Om ze te bedanken voor hun vele werk (alles zelf gemaakt), heb ik een taartkaart gemaakt die gegarandeerd glutenvrij is.



Het designpapier is van een blok van de Action. De hortensia op het deksel is gemaakt van kleine retrobloemetjes van een pons van Joy met als hartje hotfixsteentjes. Deze bloemetjes terug laten komen op de taart. De vlinders zijn van een restant scrapvel. Ik bewaar alles ....
De tekst op de Spellbinderlabel heb ik aangepast. Normaal gesproken staat er "Zomaar een kaartje van mij", maar ik vond dit toepasselijker.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.