Mienokje freubelt

woensdag 11 april 2012

Hekjeskaart

Dit model zag ik bij Jessica en ik was helemaal verkocht. Excuses voor de achtergrond, maar deze dag had ik alleen in de keuken voldoende licht en op deze laptop staat nog geen Photoshop.



De kaart is gemaakt van creme cardstock. Het designpapier is van een blok van de Action. Een paar brads van de Boekenvoordeel, de swirls van Crealies met retrobloemetjes van een Joy pons en Tilda van Magnolia. Al het papier aangezet met Vintage Photo.

Tilda is vandaag gekleed in een overgooier van Faded Jeans met een blousje van Bundled Sage. Haar huid heeft een lichte Vintage Phototeint met Fired Brick blosjes. Haar haar heeft een zweem van Vintage Photo. In haar haar een retrobloem van een Joy pons.

Tilda zit op een hek waarvan de dwarsbalken gemaakt zijn van mijn vloer. Wij hebben een PVC vloer met houtstructuur. Bij parket en laminaat zie je wel structuur, maar voel je niets. Bij deze vloer voel je wat je ziet. En in een gekke bui heb ik een vloerdeel die over was beïnkt met embossinginkt en van een 160 gram A4 in 1 klap een plank gemaakt. Clear embossinginkt erover en poetsen met distress inkt voor het mooiste resultaat. Op de foto is het niet goed te zien en zeker niet te voelen, maar het is net een echt stuk hout. De binnenkant van de kaart is ook gemaakt van "het hout".
Toen mijn scrappende schoonzus dit zag, heb ik maar vloerdeel aan haar meegegeven. Door de breedte kan ze in 1 keer een heel scrapblad vullen zonder naden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.