Mienokje freubelt

woensdag 12 september 2012

Lord en Lady



Ik heb de smaak te pakken van boekkaarten. Ben alleen lekker bezig geweest. Deze kaart heb ik mee laten doen met de challenge van Krea2day en had de voorkant al gefotografeerd. De binnenkant was nog niet afgewerkt. Laat ik de kaart afgelopen zaterdag op het 50-jarig huwelijksfeest van vrienden cadeau gegeven te hebben, terwijl ik de binnenkant nog steeds niet op de gevoelige plaat heb vastgelegd. Stom he?! Dus Ria en Joop, jullie mogen hem weer even inleveren voor de foto.

Het is een boekkaart met een verhaal geworden. Voor het bruidspaar dan. Ik heb Ria meegeholpen om alle uitnodigingskaarten te maken. Als dank kreeg ik prachtig handgeschept papier: van asperges, jeans, oud geld, shag, zelfs van olifantenpoep. Dit wordt gemaakt in Papierfabriek De Middelste Molen. Zeker een bezoek waard en moet je eens zien wat een prachtig papier ze hebben. Ook de bloemen zijn van dit aspergepapier gemaakt met een Joy mal. De blaadjes zijn van Joy kraftpapier gemaakt en een Marianne Designmal.

De kaart werd met een luide lach ontvangen, want Ria had meteen door dat het haar gegeven papier was. Haar uitspraak: "Het is toch erg dat je gewoon je eigen papier moet geven voor je kaart".

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.