Mienokje freubelt

woensdag 12 september 2012

Dochter voor de juf




Ding dong, buurmeisje aan de deur. In dit geval Amber van 11. Haar juf had net een dochter gekregen en of ze een kaart mocht maken voor haar. Natuurlijk!!!!
Bovenstaand is het resultaat geworden. Lief he?!

Gebruikt: scrapvel babyvoetjes en -handjes, digi Moo Manning LoveYa ingekleurd met Distress Inkt pads en markers (beer), "Baby" creatable van Marianne Design gestanst uit een bbq-bakje en een doily van Cheery Lynn. Lint, bloemen, meeldraden en pareltjes van Adrie van de Hobbykaart.

In het boekje komen nog lieve, kanten babysokjes, maar deze moeten nog door Amber gekocht worden.

Ik post even een aantal berichten tegelijk, omdat mijn duizelingen weer erger worden en ik niet lang achter een computer kan :-(
Vorige week is er een CT scan gemaakt en begin oktober mag ik naar het EMC voor een groot onderzoek. De KNO heeft de stempel "virus op evenwichtsorgaan" van de tafel geschoven en gaat er nu de vaart achter zetten om er achter te komen wat ik wel mankeer. Eind november heb ik een feestje, dan vier ik mijn 1-jarig jubileum hahaha.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.