Mienokje freubelt

dinsdag 4 december 2012

Kerstbal

Afgelopen zaterdag een gezellige workshop bij mijn vriendin Anja van Creandria gedaan: een kerstbal. De ene kant heb ik gevuld met kraaltjes om er een schudbal van te maken.
Thuis de Bowdabra weer lekker zijn gang laten gaan met roosjes, stampers, parelslierten (weet geen andere benaming) en drie soorten lint. Het werd een hele dikke strik, want de voor- en achterkant moeten natuurlijk wel hetzelfde zijn :-)
Sinterklaas is nog wel in het land, maar heb hem, na het foto's maken, toch al aan de lamp opgehangen.



8 opmerkingen:

  1. Hallo Monique Wauw wat gaaf gemaakt zeg.Ik ben ook de trotse bezitster van een Bowdabra, mijn pols zit vast, dus gemak dient de mens, ik kan het alleen nog niet zo goed als jij. Wat een super creatie.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. supersssss wat mooi gedaan joh
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Monique,
    wat een mooie creatie!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super mooie creatie.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke creatie, ziet er erg gezellig uit.

    groetjes, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Monique , wat een mooie kerst-decoratie !! En aan allebei de kanten zo mooi versierd. Jij hebt dus de Bowdabra .... ik ben aan het denken om die aan te schaffen. Is het wat ? Fijn weekend . Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Monique,

    Wat heb je weer leuke dingen gemaakt de afgelopen dagen. Had eerder geen tijd dus ben nu over al aan het kijken naar de creaties van iedereen. Die strikken zien er ook echt super uit en bij mijn volgende bestelling in Amerika ga ik die Bowdabra ook mee bestellen.

    Groetjes Cynthia.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Superrr leuk Monique!!!

    groetjes, Elly

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.