Mienokje freubelt

zondag 13 januari 2013

Een speciale kaart voor een speciaal iemand


Ik heb niet stil gezeten, heb alleen niet zo veel tijd om achter de computer te zitten.
Deze kaart is al bij de ontvangster. Het is een speciale kaart voor een speciaal iemand: mijn eerste volgster Linda. Zij was degene die me warm maakte voor de Silhouette. Deze staat sinds de kerst ook hier op de freubeltafel. Nu is het best een uitdaging om een kaart voor iemand te maken die zelf zulke mooie kaarten maakt. Ben ik een beetje geslaagd?

De swirl en de mat voor de foto komen uit de Silhouette. De doily is van Cheery Lynn. De bloemblaadjes van marianne. De bloemetjes, kant, spacers, flat pearls en meeldraden komen bij mijn volgster Adrie vandaan van De Hobbykaart. De kaart is het kraft van Joy, net als het Noor Design DP, verkrijgbaar bij mijn vriendin Anja van Creandria.
De swirl en fotomat waren gewoon wit papier, maar zijn gekleurd met de bronzen en gouden metallic Distress Stains. Wereldspul, voor deze kaart voor het eerst gebruikt en ik ben er helemaal weg van :-)
En Linda was weg van de kaart. Missie geslaagd!

2 opmerkingen:

  1. Hoi Monique, ik dacht al zie ik twee dezelfde kaarten, bijna alleen de bloementoef is anders als ik het goed zie,hij is prachtig hoor de kaart, Cindy heeft ook een Silhouette, veel plezier ermee meisje.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou en of je geslaagd bent, zo mooi maak ik ze niet hoor....... ;-)dat vintage achtige gaat mij niet zo goed af.
    Hij is in het echt nog mooier en ik ben er super blij mee.

    gr Linda

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.