Mienokje freubelt

vrijdag 25 mei 2012

Beterschap

Eric's tante is afgelopen maandag geopereerd ivm hartproblemen. Om haar een hart onder de riem te steken en haar te zeggen dat we blij zijn dat ze goed uit de operatie is gekomen en we hopelijk nog lang van haar mogen genieten, heb ik deze kaart voor haar gemaakt.



Ze krijgt hem aanstaande zondag pas, als we een bezoekje aan haar gaan brengen met mijn schoonmoeder, maar ik weet dat ze er heel blij mee zal zijn. Ik ben er in ieder geval blij mee dat hij zo gelukt is. Ik ga er ook steeds meer zin in krijgen om kaarten te maken. En dat voor iemand die nog nooit een kaart verstuurd had sinds samenwonen honderd jaar geleden. Nee, zelfs geen kerstkaart. Tot afgelopen kerst, maar dat kwam door Ria, omdat ze ons op de donderdagavondtuttenclub altijd een "gewone" kaart liet maken en een kerstkaart. Dan kom je aan het eind van het jaar met een doos kerstkaarten en is de enige gedachte: laat ik dit jaar maar eens wat weggeven.
Toen kwam er een verjaardag, een trouwerij, een geboorte en ..... Ach, het is gewoon leuk!!!!
Het kaartenmaakvirus heeft mij getroffen!

Zal ik aan het eind van mijn "memoires" toch bijna het gebruikt materiaal vergeten te vermelden:
Lila cardstock
Wit cardstock om te matten
Designpapier uit een blok van de Action
Kant gekregen van mijn knutselvriendin Ria (wanneer ga je weer naar de markt?)
La Rue Flourish van Memory Box (wat is dat een mooie stans)
Bloemenstans nr 19 van Crealies
Blaadjesstans van Marianne Design
Vlinderstans van Marianne Design
Papieren roosjes
Parelkralen

De afbeelding komt uit een set van 3 van Mo's Digital Pencil. Vandaag post ik de andere baby elfjes ook nog.

Elfje 1 is geplakt op Spellbinders ovaal en scalloped ovaal en geprint op Cotman Aquarelpapier 190 gram (bestelling@doeading.nl) met een gewone HP printer. Ik was bang dat het zou uitlopen als ik hem zou inkleuren, maar zoals je ziet is dat niet gebeurt. Ik zag ineens wegen, waarvan ik dacht dat ze waren afgesloten, open gaan. Heb namelijk een heleboel leuke digistamps gezien :-) Toch blijft de liefde voor het kliederen van rubber met inkt bestaan hoor. Een kind pak je toch ook zijn zand en water niet af ....

Elfje 1 is ingekleurd met Distress Inkt: tattered rose, vintage photo,tea die, fired brick, wild honey, scattered straw, milled lavender, dusty concord en weathered wood.

Zo, nu de andere twee elfjes nog posten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.