Mienokje freubelt

vrijdag 25 mei 2012

Bijna zwangerschapsverlof

Mijn collega was van de week jarig en ook nog bijna met zwangerschapsverlof voor haar tweede dondersteen. Een feestje die een kaart verdient toch?!


Dit is de "kale" kaart die ik op de donderdagavondtuttenclub heb gemaakt.
De woensdag ervoor ben ik Ria gaan helpen om de kaart, 3 verschillende designpapier (weet ook niet meer van welk DP dit is), kleuren roosjes en lint bij elkaar te zoeken en de stans te stansen. Wat een werk was dat, want we zitten met 20 vrouwen, maar wat een lol hebben we gehad. Ik ben flink uit mijn box gekropen. Zou namelijk zelf nooit deze kleurkeuze gemaakt hebben, maar ik vind hem Mooooooooiiiiiiii. Mijn gezin niet, maar dat is hun probleem :-)
De kaart is oorspronkelijk met een 3D-plaatje, maar Moo zou Moo niet zijn als ze er natuurlijk wat anders op wil hebben.

Dit is het eindresultaat:



Elfje 2 komt van dezelfde digistamp set als de vorige en volgende kaart en is van Mo's Digital Pencil.
Deze vond ik dat het echt voor Iris bestemd is in verband met het lieve buikje. Zij verwacht 1 augustus haar kleine en heeft ook zo'n lief buikje.

Elfje 2 is ingekleurd met de volgende Distress inktpads:
Tattered rose, tea dye, vintage photo, fired brick, scattered straw, wild honey en weathered wood.
De vloer is met de Distress markers antique linen, brushed corduroy en walnut stain "gestippeld".

Goof, nog even twee tellen wachten, dan laat ik je uit. Eerst de laatste kaart invoeren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.