Mienokje freubelt

zondag 13 mei 2012

Moederdag

Zo stuurde ik, nog niet zo lang geleden, nooit kaartjes voor verjaardagen en dergelijke. Zo verwacht iedereen nu een zelfgemaakte kaart van me. En goh, wat vind ik het erg ... ;-)
Vandaag is het moederdag en natuurlijk hoort daar nu een kaart bij. Helaas had ik van de week geen tijd, dus vanochtend wat vroeger opgestaan om te freubelen, met onderstaand kaartje als resultaat. Helaas is de fotokwaliteit iets minder. Ik kijk morgen op een andere computer of ik hem een beetje op kan pimpen.

Mijn moeder houdt niet van hele drukke scrapkaarten. Ik heb het dus rustig gehouden. Het schildersezeltje komt van de IKEA en hoorde bij het cadeau. Zo kan ze er dubbel van genieten. En dat deed ze ook toen ze hem kreeg.


De kaart is lila, het designpapier is van een scrapvel, ik weet niet meer welk merk, met lila bloemen, gemat op creme printerpapier 160 gram. De Marianne Design mal  en hoekstans is van hetzelfde printerpapier gemaakt.
Tilda is ingekleurd met distress inkt: milled lavender, dusty concord, vintage photo, tea dye, antique linen, bundled sage, peeled paint en black soot. Het hart van de zonnebloem bestaat uit een Xenos brad. Het kant heb ik van mijn vriendin Ria gekregen. De roosjes komen van het Kruidvat. Ik heb zo'n spijt dat ik hier niet meer van heb ingeslagen. De roosjes zijn aangezet met de distress milled lavender, net als alle kanten van de stansen en papier. Het schoolbordje heb ik vorige week in Parijs gescoord bij een interieurzaak. Gelukkig heb ik hier wel het een en ander van ingekocht.

Wij hebben een gezellige, zonnige moederdag gehad. Ik hoop jullie ook.

groetjes, Monique

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.