Mienokje freubelt

maandag 21 mei 2012

Sisterlove

Voor mijn tante een kaart gemaakt waarbij ik een oude jeugdfoto van haar en mijn moeder heb gebruikt. De foto ingescand en alleen de strikken met Photoshop gekleurd, want daar hadden ze zo'n hekel aan en het staat ze zooooo schattig. Sorry ma! :-)
Ik heb de strikken zo gekleurd dat ze goed matchen met het bordeaux cardstock. Ik weet niet hoe het mooie designpapier heet, heb het namelijk gekregen van mijn freubelvriendin Ria.



Ik heb een nieuwe stans en ben er helemaal verliefd op: La Rue Flourish van Memory Box. Hij zat in het kant-en-klaar-kaartsetje van KreaTeja en ik was verkocht. Ik vond moederdag een mooi excuus om hem bij www.kreateja.com te bestellen.
Erop wat roosjes van de Boekenvoordeel, onder de foto wat kant, meer heeft de kaart niet nodig. Dan zet je het geheel op een ezeltje van de IKEA en de kaart wordt een cadeau .....
Mijn tante was er superblij mee.

2 opmerkingen:

  1. Wat is ie leuk geworden, heel mooi gedaan. Die stans is zeker erg mooi, staat hier ook op het lijstje haha.
    Die strikken bewerken vind ik een leuk idee
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als je wat afdrukken van de stans wilt hebben, hoor ik het wel.

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.